Saturday, September 8, 2007

==UPOZORENJE==

Pazite se uličnih prevara!
Evo nekoliko istinitih primjera kako možete najebati na ulici(što se tiče novčanika):


Ovo pišem da vas upozorim na nešto što mi se desilo i zato što sam postao nevina žrtva prevare ispred supermarketa.
Desilo se ispred MAXI diskonta a vrlo lako može da se desi i vama.
Evo kako to izgleda: Dve 18-godišnjakonje prilaze do vašega auta upravo kad slažete namirnice koje ste kupili na pod ispred prednjeg sedišta i spremate se za odlazak iz centra.
Jedna počne da čisti šoferku dok druga prilazi do vas i naginje se kroz prozor tako da joj grudi skoro ispadnu iz grudnjaka i kaže: -Šta ima?
Nemoguće je ne pogledati je. Kad im se uljudno zahvališ za čišćenje stakla i ponudiš nešto zato, kažu da im treba prevoz i ako možeš da ih povezeš.
Ako pristaneš obe uđu u auto i sednu na zadnje sedište.
U toku vožnje, samo što izađete na autoput, one počinju da se hvataju, miluju i ljube a onda jedna preskoči na prednje sedište i otkopča ti pantalone, i dok izvodi oralni seks druga ti ukrade novčanik.
Ja sam na taj način bio napadnut u utorak, sredu, četvrtak i petak,
ali u subotu i nedelju nisam mogao da ih nađem.
Budite oprezni!!!!!!!!


--------------------------------------------------


Na sred pešačkog prelaza na Slaviji cirkuliše jedna nežna, naizgled naivna bakica. Glavno oružje joj je taj nevini sjaj u očima koji ne izaziva sumnju. Zamoli ona tako mene da je prevedem preko ulice pošto ne vidi lepo pa se boji da će nešto da je pregazi. Ja, onako ljubazan jer me je lepo zamolila, ponudim baki prevođenje preko ulice. Uhvati ona mene tako pod ruku, zavrne je, baci me na pločnik, opali me štapom po preponama, izvadi novčanik i nastavi da ide onako bezbrižno ulicom Kralja Milana. Ja se nekako, posle 3 minuta izležavanja, pridignem i krenem da jurim za babom, međutim, na pola puta od mene sa štanglom u rukama i babe koja i dalje bezbrižno ide ulicom - skapiram.. Baba je lukava. Ne smem da odem i da je pripalim.. ubio bih je i bio bi kriv.. Kao Raskoljnikov jebote! Ne želim da odem u prognanstvo u Sibir.. Povučem se ja tako.. Pazite se.. Može da bude bilo koja od svih baba koje cirkulišu gradom.. nisam stigao da joj zapazim lice. Možda jer je bilo previše neborano, a možda jer me je udarila vraški jako u muškost.. Zapamtio sam samo jedno - bezbrižan sjaj u očima i likovanje pri trijumfalnom hodu... Baba, baba.. srešćemo se mi opet...

No comments:

2.5 LB Container of Micro Plant Powder