Saturday, September 8, 2007

BOKS: Svetski šampion pod srpskom zastavom!


Ukrajinski bokser Aleksander Dimitrenko odlučio je da se ubuduće bori pod zastavom Srbije! Zašto? Zato što mu se sviđa Srbija i želi da pomogne da je svet vidi u lepšem svetlu! „Hoću da proslavim Srbiju! Prosto mi je neverovatno da zemlja koja ima toliko talentovane dece i sjajnih sportista nikada nije imala profesionalnog prvaka sveta u boksu u nekoj od najcenjenijih verzija. Hoću da se borim za lepšu sliku o Srbiji! Ova divna zemlja i narod su to zaslužili”, izjavio je Dimitrenko za list „Sport”. Razlog njegove vezanosti za Srbiju je i izabranica njegovog srca Vanja Dobrić, prelepa devojka iz Nove Varoši koju je Rus iz Ukrajine upoznao u Nemačkoj. „Sa Vanjom sam i došao u Novu Varoš pre nekoliko godina. Od tada traje moja ljubav prema Srbiji. U okviru priprema za svaki meč kondicione pripreme obavljam u tom kraju, posebno na Zlataru gde su izvanredni uslovi, i stvarno se osećam kao kod kuće”, kaže Dimitrenko. Sjajni superteškaš je svih 26 profesionalnih mečeva rešio u svoju korist (16 nokautom), a član je, po braći Kličko nadaleko poznatog nemačkog kluba Univerzum. Pod zastavom Rusije 200. godine postao je svetski juniorski šampion, godinu dana kasnije postao je prvak Rusije. Trenutno je prvi na listi EBU, drugi na listi izazivača u VBO verziji, sedmi na VBC listi i deveti u VBA. Ukrajinac je po rođenju, za sada Rus po nacionalnosti, a Srbin po opredeljenju. Ljubav prema Vanji nije jedini razlog što želi da postane Srbin. „Dosta mi je više loše slike o Srbiji, koja je stalno prisutna u medijima. Želim da to promenim. Ne mogu da shvatim da Srbija nema vrhunske boksere, a da na primer Hrvatska koja ima manje stanovnika, ima odlične rezultate. Tu sam da sve to promenim”. U Srbiji neće, međutim, sarađivati ni sa jednim bokserskim funkcionerom: „Razočaran sam onim što sam video na priprema reprezentacije za SP u SAD. Ljudi moji, oni se spremaju u Košutnjaku, a da nemaju ni ring. Pod je propao, sala je oronula kao da je bilo bombardovanje. To je bruka, skandal! Zato neću da sarađujem ni sa jednim čelnikom srpskog bokserskog saveza”.

No comments:

2.5 LB Container of Micro Plant Powder