Sunday, September 16, 2007

DOKTOR ZA LUDILO..Milić Vukašinović




Kontroverzni muzičar priča o (iz)lečenju od alkoholizma, zašto je operisao lice, i zbog čega, uprkos Arkanovoj želji, nije uspeo da od Cece napravi novu Hanku Paldum
"Sve prolazi, samo se ja mijenjam", tvrdi Milić Vukašinović, koji će baš ovako nasloviti memoare koje je počeo da piše tokom skorašnjeg lečenja od alkohola na jednoj privatnoj beogradskoj klinici. Ali, to nikako ne znači da se doktor za rokenrol sprema za penziju. Naprotiv! Uveren da je tek sad, u pedeset i petoj, zreo za svetsku karijeru, neposredno posle "skidanja" sa omiljenog mu nektara "džeka denijelsa", doterao je lični opis kod plastičnog hirurga!

Da to nije uradio iz sujete nego iz čiste pragmatičnosti, pokazuje i činjenica da je pristao da se fotografiše za Kurir sa još svežim podlivima!
- Morao sam da operišem nos zbog devijacije koja mi je otežavala disanje, pa sam odlučio da o istom trošku dovedem u red i lice. Pošto više ne pijem, zaslužujem da se predstavim sa facom kakvu sam imao dok nisam počeo da je uništavam alkoholom - kaže Milić, dodajući da je celokupan remont platio njegov prijatelj menadžer Raka Marić.

Koja je to kap prelila čašu vašeg decenijama brižljivo negovanog alkoholizma?
- Poslednji put kad sam se napio, probudio sam se na klinici za lečenje bolesti zavisnosti. Nedelju dana sam bio na infuziji, a potom sam potpisao pristanak i ostao na dvonedeljnom lečenju. Želim da moja knjiga podstakne sve zavisnike da učine isto. Ako sam mogao ja, moći će i oni! Jedino se bojim da će poneko pomisliti: "Uf, pa ja još nisam dotle dogurao". Šta ćeš, svako mora sam da izvuče pouku iz sopstvenog iskustva. Tuđim se k....m ne može doživet orgazam! U svakom slučaju, obećavam da će moja knjiga biti bez cenzure. Čist rokenrol!

Pretpostavljam da će u toj rokenrol knjizi značajno mesto zauzeti i folk avanture...
- Naravno. Počeo sam da pišem za narodnjake jer volim da pijem u kafani, a tamo uvek svira neki orkestar. E, jednom mi se nije dopalo šta su svirali, i meni u glavi krene moja pesma. Kad je Hanka Paldum snimila "Voljela sam, voljela", prodalo se pola miliona singl ploča. Od toga sam lepo zaradio, pa sam se toliko opijao da me nisu mogli naći da joj uradim ceo album, i onda uzmu druge autore za LP ploču i puknu.
- Ja dotle, srećom, potrošim sve pare, otreznim se i počnem da joj radim album "Sanjam", koji se prodao u milion i po primeraka. Od svake ploče imao sam dve nemačke marke, od kasete po jednu, plus autorska prava, pa vi izračunajte koliko sam spiskao! Al' mi je od svih tih para draže bilo to što sam razvalio Jugu svojim pesmama!

Tvrdite da je malo falilo da takav uspeh ponovite mnogo godina kasnije, i to sa Cecom Ražnatović?
- Pokojni Arkan hteo je da ja Ceci uradim ceo album, i na njegov poziv sam i došao u Beograd. Šest meseci mi je plaćao sobu u hotelu "Jugoslavija". Međutim, sve je propalo zato što je Ceca bila pod uticajem Marine Tucaković. Kad sam Ceci rekao da imam demo snimke, ona mi je odgovorila: "Dobro, doći ću ja sa Marinom da to čujemo".

- Pitao sam je: "Zašto s Marinom, da nisi lezbijka?!", a ona se nasmejala, shvativši to kao šalu. Srećom, pa je i Arkan to razumeo kao šalu (smeh). Ali ja sam popizdeo. Ko je Marina da procenjuje moje pesme?! Onda je ona, naravno, ubedila Cecu da joj ja nisam potreban, i Arkan meni kaže: "Šta da radim kad su ti pesme staromodne!", i namigne mi u stilu da odustaje, jer ne može više da se bori sa njima dvema.

- Ja sam rekao: "Hvala, nema problema". Ipak, dve moje pesme Ceca je snimila na albumu koji je izašao pred Arkanovu smrt, ali je Marina promenila moje tekstove, iako sam joj zabranio da to čini. Ceca je, baš kao i Hanka, bogom dana pevačica, i šteta je što ne peva prave pesme. Ali, ne žalim za tim. Tek ću osvojiti svet svojom muzikom!

Odakle vam toliko samopouzdanje?
- Otud što sam najbolji, i sasvim zreo za kantri pesme koje ću izvoditi! Nastupaću pod umetničkim imenom Mič Valijant, a pratiće me moja grupa Frenzi, što na engleskom znači, otprilike, pozitivno ludilo. Jer, baš takav sam i ja - pozitivno lud!

No comments:

2.5 LB Container of Micro Plant Powder